Meriauran historian ensimmäisen asiakaskysely toteutettiin keväällä 2014 yhdessä Valmennustalo Educon kanssa. Kiitämme kaikkia asiakkaitamme jotka osallistuivat kyselyyn. Saamamme palaute oli yleisesti ottaen poikkeuksellisen hyvää.
Asteikolla 1-5 saimme mm. keskiarvoksi yleisestä mielikuvasta 4,49, kokonaispalvelusta 4,1 sekä myynnin asiakaspalvelun toiminnasta 4,22. Otamme palautteen kiitollisuudella ja nöyryydellä vastaan. Pyrimme jatkossa kehittämään toimintaamme entistä joustavammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi. Kartoitimme samalla asiakkaiden näkemyksiä mm. tulevaisuuden uhkista ja pian voimaanastuvista uusista ympäristömääräyksistä. Vastaajille, jotka jättivät yhteystietonsa, olemme lähettäneet pienet lahjat kiitokseksi ajastanne jonka uhrasitte palautteen antamiselle. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin kohti uusia haasteita!